woensdag 8 januari 2014

Blog opheffen

Heel lang getwijfeld, zal ik wel of toch niet? Maar ik ben er uit, ik ga deze blog sluiten.
Soms moet je keuzes maken omdat het mij niet lukt om deze blog goed bij te houden. Gelukkig is er de Facebook pagina van Jit Design die door heel veel mensen wordt bezocht, Twitter, de nieuwsbrief en de website van Jit Design. Genoeg mogelijkheden om op de hoogte te blijven van de nieuwtjes over Jit Design.

Hierbij nog even de link van de Facebook pagina:
https://www.facebook.com/pages/Jit-Design/486647884681465

En de link van Twitter:
https://twitter.com/jitdesign

Vanaf a.s. vrijdag is deze blog gesloten.
Bedankt voor het lezen en reageren hier op de blog!

3 opmerkingen:

  1. Jammer, facebook is nu net niet hetgeen ik lees/bijhoud, blogs wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer! dit is nou net niet wat ik doe maar ik kan me het wel voorstellen je kunt niet alles bijhouden!
    Heel veel succes met jou super leuke ideeën!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je berichtje!