donderdag 19 december 2013

Borduurzijde in pakketten?


Zoals jullie weten zit er in de DIY pakketten van Jit Design geen borduurzijde. De twee redenen waarom dit er niet in zit is omdat vrij wel iedere handwerkster klosjes garen of borduurzijde in huis heeft en... klosjes garen spotgoedkoop zijn bij bv de Action, Wibra, Zeeman ( 25 kleine klosjes rond de € 1,95). Persoonlijk vindt ik naaigaren heerlijk festonneren, omdat het garen zo dun is krijg je mooie dunne steekjes en daar ben ik dol op! 

De tweede reden waarom een pakket geen borduurzijde bevat is dat een pakket duurder wordt door de borduurzijde die er in zit.
Omdat ik altijd op zoek ben naar vernieuwing en ik graag luister naar jou ervaring als klant heb ik de volgende vraag:

- Zou jij het handig vinden als een pakket van Jit Design borduurzijde bevat? ( naaigaren is uitgesloten i.v.m de arbeidsintensiviteit)

Het zou erg fijn zijn als zou willenl stemmen in de pol, aan de rechterkant boven in hier op de blog). Je mag natuurlijk (graag zelfs!) je mening toelichten, hier of via info@jitdesign.nl


Alvast bedankt!

4 opmerkingen:

  1. Ja ik zou het wél handig vinden als er garen in de pakketten zou zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel handig als het erbij zit want dan kun je ook meteen beginnen met het werken aan het pakketje, je hebt misschien niet de juiste kleur garen in huis dan moet je weer eerst naar de winkel en als je dan in een dorp woont waar ze dit niet verkopen dan tja.... om een lang verhaal kort te maken ik zou het erbij doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik mis het zelf niet. Ik gebruik graag naaigaren van de hema en dan heb je de juiste kleuren eigenlijk altijd al bij de hand. Zonde om daar het pakket duurder voor te moeten maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je berichtje!