zaterdag 31 augustus 2013

Give Away



En zo vroeg zoonlief mij heel vriendelijk; mam, heb je nou je Give Away al eens gedaan op Facebook? En toen gingen er een hoop alarmbelletjes rinkelen in mijn hoofd en dacht ik sJit ( dit woord is overigens bedacht door Desiree, waarbij dank Desiree!) en voelde ik toch wel iets van schaamte. Hiervoor mijn excuus dames.Daarom hierbij de Give Away, ik verloot 1x het pakket Miss Long Island en 1x het Madame Confiture.
Wat je er voor moet doen?

- Like de Facebookpagina van Jit Design
- Beantwoord dit berichtje dat je mee wilt doen. Schrijf in dit berichtje meteen dat je de Facebookpagina hebt ge-liked.

Deelnemen aan deze Give Away kan nog t/m donderdag 5 september a.s.
Na 5 september maak ik de uitslag bekend hier op Facebook!



7 opmerkingen:

  1. Ja hoor, ik heb je geliket. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat niet al eerder heb gedaan. Wist waarschijnlijk niet dat je ook op facebook was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, ben de eerste met een berichtje, die winnen nooit was. Jammer, maar ik laat de like staan, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer nou weer dat je niet alleen met een berichtje met de give away kan meedoen,ik zit namelijk bewust niet op facebook en dus kan ik nu niet meedoen met jou give away.
    Misschien kan je ook nog eens een give away doen zonder perse te liken via facebook,zo sluit je toch mensen uit die niet meedoen met facebook.
    Jammer!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig deze Give-Away, zou hem dolgraag winnen, heb helaas GEEN Facebook, dus hoop dat ik via deze weg ook mee kan doen.

    Lees je blog al een hele tijd (een stille volger dus) en vind hem geweldig, ga vooral zo door.............

    gr. Karen

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je berichtje!