vrijdag 11 januari 2013

Jit Design 10 jaar!


Jit Design 10 jaar!!

Dat ik nogal nuchter van aard ben, dat was wel duidelijk, gisteren, toen ik plotsklaps ontdekte (door een reactie van Els) dat Jit Design 10 jaar bestaat deze maand! Wauw!

Tien jaar Jit Design, wat ben ik trots! Trots... op jullie, want dankzij jullie is Jit Design 10 jaar oud (of jong) geworden! Dankzijn jullie vertrouwen, jullie enthousiasme heb ik van Jit Design mijn werk kunnen maken, mijn werk dat ik met zo ontzettend veel plezier en liefde doe! Nog steeds krijg ik kriebels in mijn buik als ik weer een leuk ontwerp heb bedacht, laat ik de boel de boel om mij daar helemaal mee ibezig te houden, nog steeds ben ik onrustig als een ontwerp niet is geworden zoals ik had gehoopt en blijf ik net zolang doorgaan tot het wel is geworden zoals ik het bedoeld had.

Ik ben dankbaar, trots en hoop nog heel veel jaren met Jit Design door te gaan! Aan de plannen kan het niet liggen, zo komt binnenkort de nieuwe website van Jit Design online, zijn er heel veel nieuwe ontwerpideeen (en eigenlijk zo veel dat ik iedere keer weer moet wikken en wegen welke te maken, want allemaal dat gaat nu eenmaal niet ;-)) zo gaat Jit Design het Uilennest Amsterdam sponseren, komen er Workshops in de Studio van Jit Design en nog veel meer!

En omdat Jit Design 10 jaar bestaat, wil ik dit heel graag met jullie vieren! Maar hoe en wat? Ik moet daar echt nog even goed over nadenken, maar misschien willen jullie met mij meedenken? Suggesties zijn van harte welkom, hier maar ook via de mail info@jitdesign.nl

3 opmerkingen:

  1. Allereerst heel veel felicitaties voor die 10 jaar!!Misschien een ideetje om een patroon te maken voor het jubileum,gratis of tegen kleine vergoeding?
    Groetjes en nog vele vele jaren!!
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 10 jarig bestaan.
    Ik hoor altijd dat Nederlanders dol zijn op gratis, misschien kun je een patroontje weggeven voor je 10 jarig bestaan.
    Dag, Ariane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herte lokwinkse mei dien 10 jarig jubileum. Gefeliciteerd! En ga zo door! Ik volg je met volle teugen en ben benieuwd naar je nieuwe ontwerpen.
    Grutens ut Ljouwert, Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je berichtje!