zondag 24 juni 2012

Even bijpraten



Het is weer even geleden dat ik een stukje schreef op deze blog. Veel nieuwtjes meld ik meteen via Twitter, dit vindt ik veel makkelijker en sneller dan de blog en ja dan is er op de blog eigenlijk niet zoveel te melden maar dat is dus niet omdat er niets gebeurd bij Jit Design!

Want er gebeurd van alles, de beschrijvingen voor twee Herfstontwerpen Herfstbabouschka's en Hartje Herfst zijn geschreven, de patroondelen uitgetekend en van tekst voorzien, de foto's zijn gemaakt, maar het meeste werk is toch wel het snijden van de materialen. Het vilt komt in meters op rollen bij ons binnen en wordt dan tot kleine stukjes voor in honderden pakketten gesneden. En daarna het inpakken, met vier man sterk zijn we uren aan het inpakken.Als dan alles is ingepakt en in dozen is verpakt geeft dat altijd weer een heerlijk gevoel, de pakketten kunnen naar de klanten!

Deze zomer is de webwinkel van Jit Design gesloten van 27 juli t/m 10 augustus en van17 t/m 24 augustus a.s.

Oja er staat een nieuw polletje hier op het blog, maak jij meer/minder of evenveel van vilt in de zomer? Ik heb gestemd voor meer, de zomer is voor mij de tijd om nieuwe herfst en winterontwerpen te maken! Brengen jullie ook je stem uit?

Fijne week!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hartelijk dank voor je berichtje!