donderdag 19 april 2012

Hoe het begon...



Het eerste begin van de Hollandse Medaille, een vlugge schets, zo hup hup uit de lossen pols.
Overal en nergens liggen hier in huis schetsboeken, kladblokjes, schriften, opschrijfmappen om wanneer ik weer even de geest heb een schetsje te maken, lichtelijk chaotisch dat wel, want vaak kan ik schetsjes niet eens meer terug vinden.

Als ik zo kijk is de schets van de Hollandse Medaille toch wel gelijk gebleven aan de originele Hollandse Medaille, behalve dan de ronde achterkant.
En eigenlijk is dat wel redelijk uniek, want vaak verander ik nog van alles in de praktijk. Tijdens het maken krijg ik dan weer nieuwe idee├źn, die soms wel het ontwerp leuker maken maar soms ook helemaal niet en dat laatste is altijd een beetje balen en zonde van de tijd, maar ja blijf toch altijd een beetje prettig chaotisch ook in het ontwerpen! ;-)

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hartelijk dank voor je berichtje!