maandag 7 november 2011

Berichtje van mij




Het is weer een tijdje geleden dat ik hier op deze blog van mij heb laten horen.
In de zomer zijn wij verhuisd en zoals jullie misschien wel weten hoort verhuizen in de top drie van meest stressvolle gebeurtenissen in een mensenleven, ik kan dit uit eigen ervaring beamen! ;-) Inmiddels zijn we aardig op orde, natuurlijk is er nog genoeg te klussen, maar dat komt ook wel weer.

Daarbij is er onlangs ook een ziekte bij mij geconstateerd waardoor ik het rustig aan moet doen. De laatste tijd maakte ik voor Jit Design lange werkweken van 60 uur of meer, naast de zorg voor gezin, familie en huishouden en werk buitenshuis, veel te veel om lang vol te houden. Natuurlijk is het superleuk dat de ontwerpen van Jit Design in de smaak vallen en er zoveel belangstelling voor is, maar nu moet ik het echt rustiger aan doen. Om die reden zijn er in september geen nieuwe (herfst)ontwerpen van Jit Design uitgekomen. Natuurlijk vindt ik dit heel erg jammer, want ik vindt het zo leuk om te ontwerpen, maar zoals jullie wellicht begrijpen gaat mijn gezondheid voor alles!

Jit Design gaat gewoon verder, het ontwerpen staat op een lager pitje, toch is er wel een nieuw ontwerp geboren en dit patroonblad komt binnenkort ook uit.

De mensen die naar de Kreadoe zijn geweest hebben naast een aantal voorbeeldjes van Jit Design misschien ook hartjes zien hangen die wel erg veel lijken op de Hartjes die door mij zijn ontworpen (zoals Hartje Winter, Hartje Lente, Hartjes Zomer), maar deze zijn niet door mij gemaakt en ook niet met mijn toestemming tot patroonblad gemaakt!

Lieve mensen, ik hoop dat ik met dit berichtje wat duidelijkheid heb kunnen scheppen en wil nog even zeggen dat ik geniet van de lieve mailtjes die ik van jullie ontvang!
Leef en geniet!

Mirelle
Jit Design

8 opmerkingen:

  1. Ik wil je langs deze weg heel veel beterschap wensen, je gezondheid gaat zeker voor alles. Doe rustig aan en ik kijk uit naar je nieuwe ontwerp.

    Lieve Groet Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woh Mirelle, ik schrik van je nieuws. Meid-doe het alsjeblief RUSTIG. Zo zie je maar hoe betrekkelijk alles is en vooral je LIJF. Let goed op jezelf. Ik vind je spullen prachtig maar JIJ gaat voor alles. Lieve gezondsheidsgroet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel beterschap en ik hoop dat je nog genoeg leuke creatieve dingen kunt blijven doen.
    Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja doe maar lekker rustig!!! We zien het hier wel verschijnen
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat veel allemaal. Verhuizen,ziek zijn, gezin,werken,jitdesign. Ik wens je veel sterkte en natuurlijk veel gezondheid. Neem je tijd, doe wat belangrijk is. groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit schrikken zeg, Mirelle!
    Doe maar rustig aan en zorg dat je weer opknapt.
    Je gezondheid gaat boven alles.
    Sterkte en beterschap!
    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Mireille,

    Doe het rustig aan, weet alles van de stress van verhuizen, maar wat is het heerlijk als je dan in het nieuwe huis woont.
    Ik hoop dat je goed opknapt, en nieuwe patronen komen wel weer (en anders gooi je gewoon een gouwe ouwe erin haha)

    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jee Mirelle, dat is schrikken maar ik wil je wel zeggen dat je gezondheid echt voor gaat, de mooie ontwerpjes komen vanzelf wel weer. Eerst ben jij aan de beurt.
    Denk aan jezelf meis.
    Groetjes en sproetjes,
    Sanda

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je berichtje!