woensdag 8 juni 2011

En de gelukkige dames zijn...





Wat leuk om zoveel reacties te ontvangen op de Give Away! Dank jullie wel!
Vandaag is het 8 juni, de Give Away is voorbij en dus heeft jongste zoonlief de eervolle taak gekregen om de lootjes te trekken. De ogen dicht, rommel de rommel in het mandje met loodjes en daar is loodje nr. 1, nog een keer rommel de rommel en daar is loodje nr. 2 om tenslotte loodje nr. 3 te trekken en wie de gelukkige dames zijn....kijk zelf maar!

Dames, van harte gefeliciteerd! Zouden jullie mij een berichtje willen sturen via info@jitdesign.nl met daarin jullie adres?
Jullie ontvangen de Give Away z.s.m. thuis!

Een fijne dag!

8 opmerkingen:

  1. O joepie!!!!!!!! Ik heb gewonnen.........ik kan het haast niet geloven. Ik ben er superblij mee en de mail met mijn gegevens komt eraan.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat veel winnaars! Helaas geen prijs, maar wel proficiat aan de dames!

    En jij bedankt voor de verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de dames die gewonnen hebben!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd voor de gelukkigen............
    groet petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jippie!!!!! Ik heb gewonnen! Wat een heerlijk bericht op deze avond!De rest van de dames ook gefeliciteerd! Ik heb al een mailtje gestuurd hoor ;)
    Liefs Thalia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gegevens zijn onderweg en een dikke knuffel voor je zoon want dank zij hem heb ik ook eens wat gewonnen

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je berichtje!