maandag 9 mei 2011

Kattenbelletje



Op het eerste oog lijkt onze slapende kat Coco niets met Jit Design te maken te hebben, maar niets is minder waar. Deze kattendame is gek op vilt, lekker krabbelen met de nageltjes tot dat het vilt fijn pluist. En dat is soms wel een beetje lastig zeker wanneer ik ben vergeten een nieuw ontwerp veilig op te bergen voor haar kattenklauwtjes!





Maar ach, dat is snel vergeten als ik haar zo heerlijk lui in haar mandje zie slapen!

Oja en binnenkort meer over de leuke Give Away van Jit Design op deze blog!

4 opmerkingen:

  1. Ze lijkt precies op onze Diesel ook zo'n ondeugend schatje!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ligt ze heerlijk te slapen net wat je zegt
    daar kan je toch niet boos op worden ....

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik ken het verschijnsel kat en vilt.
    Ik heb eens van dat natuurlijke vilt in huis gehad.
    De kat rook het op afstand en werd er helemaal wild van.
    En daarna lekker in slaap vallen............
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan hardstikke jaloers worden op zo'n heerlijk opgerolde kat. Soms wil ik wel eens ruilen, gewoon om uit te proberen hoe dat ligt en zo, zo op een propje op een zacht dekentje. Ik zie dat me met mijn lijf nog niet zo doen, helaas!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je berichtje!