dinsdag 31 mei 2011

Geheimpje verklappen!



Ik heb een geheimpje te verklappen, nou ja eigenlijk zelfs wel twee.
De eerste is dat ik verslaafd ben aan deze jam, het eet zo heerlijk weg op een beschuitje of twee, drie, vier...oeps!;-) Maar een veel leuker geheimpje (wat het natuurlijk al lang niet meer is nu ik dit typ)is dat de nieuwe zomerpakketten eerder uitkomen, namelijk deze week al! En als ik deze week zeg dan bedoel ik eigenlijk al morgen, als dat nou geen leuk geheimpje is, toch!

En ja die pot jam....die is verbonden met een leuke verrassing, maar dat lezen jullie wel in de nieuwsbrief! ;-)

2 opmerkingen:

  1. Dat is echt een leuk geheimpje! Ik verheug me er al op (o:
    Ik ben dol op de vijgen jam van Bonne Maman. Met een croissantje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar word ik wel heel nieuwsgierig van!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je berichtje!