dinsdag 10 mei 2011

Give Away


Van met 6 juni 2011 is er een Give Away hier op de blog van Jit Design.
Leuke hippe zelfmaakpakketten en.... allemaal voorzien van Polka Dots, daar wordt je toch helemaal vrolijk van?

Wat moet je doen om mee te doen aan de Give Away?

- meld je aan als volger van deze blog (of misschien ben je al volger)

- maak een keuze uit één van de bovenstaande zelfmaakpakketten, Polka Dot Mailbox, Polka Dot Tasjes en Schoentjes rood/roze, Polka Dot Tasjes en Schoentjes oranje/blauw of Kinderwagentje.

- laat een reactie achter op dit berichtje t/m 6 juni a.s. met daarin jou keuze van het zelfmaakpakket.

Na 6 juni trekken wij 3 winnaressen, de uitslag zal hier op de blog bekend worden gemaakt en deze dames ontvangen het gewenste zelfmaakpakket thuis.

Wie weet ben jij straks wel één van de gelukkige dames, jij doet toch ook mee?

p.s. reclame maken voor deze Give Away? Leuk!
De foto van de Give Away kan je gebruiken voor plaatsing op je blog.

73 opmerkingen:

  1. hallo,
    ik wil graag meedoen aan de give away. mijn voor keur gaat uit naar het kinderwagentje.
    veel suc6!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo

    Wat een leuk idee !
    graag doe ik mee ,mijn voorkeur gaat uit naar de schoentjes en tasjes rood / rose

    lieve groet

    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke give away!! Nou ik wil wel een gokje wagen! Ik vind de mailbox erg leuk en heel toepasselijk nu ik zelf aan het verhuizen ben!
    Mirelle bedankt voor dit leuke initiatief! Succes allemaal!!

    Liefs Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke giveaway!
    Ik volg je al een tijdje via mijn blogroll, maar heb het nu dan 'officieel' gemaakt (o:
    Mijn voorkeur gaat uit naar de schoentjes en tasjes in het rood/rose. Heerlijk zomers.
    Bedankt voor de kans om te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo
    wat een leuke actie.
    graag zou ik mee willen doen en gaat mijn voorkeur uit naar het kinderwagentje.
    heb zelf jaren in de kraamzorg gezeten en heb inmiddels zelf 2 kindertjes maar om ons heen worden er nog genoeg geboren dus altijd leuk als kadootje.

    groetjes miranda nelisse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben net volger geworden en wil dus graag meedoen met de give-away!
    De Polkadot Mailbox vind ik het leukste, die wil ik wel erg graag winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo,

    leuk idee zo'n give-away, ik maak zelf tassen voor kinderen en ben dus helemaal weg van de polkadot tasjes en schoentjes !
    Daarom zou ik die het liefst willen winnen,

    groetjes Karin van BYAMARA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi ik volg je al wel via mijn favo maar nu toch maar officel gemaakt.
    Leuk idee z'n give-away ik waag graag een gokje en ga dan voor de kinderwagen.
    groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige GiveAway. Super.
    Ik ben gevallen voor de roze/rode schoenjes en tasjes.
    Je volger ben ik al en ik ding graag mee naar de prijs.
    groet Petra van Pleuntjesblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke give away!
    ik doe graag mee voor de mailbox.
    volgen deed ik al.

    groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Mirelle,
    Leuk dat je een give away organiseert, ik doe graag mee!
    Kiezen?? help dat is niet gemakkelijk...elk pakketje is geweldig... maar het alleraller leukst is toch wel de polkadot tasjes/schoentjes in rose/rood!

    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wat een leuk blog, ben weg van je pakketjes, zeker als handwerkjuf op school, zijn deze geweldig. Ik doe graag mee en mijn voorkeur gaat uit naar het kinderwagentje.
    Groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo cute, ik doe graag mee voor de 'Polka Dot Tasjes en Schoentjes rood/roze'... En ik zal een linkje zetten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Altijd leuk een giveaway!! Ik ben al een tijdje volger van je blog en lees deze altijd met veel plezier. Mijn keuze zou uitgaan naar het pakketje met de tasjes en schoenen in rood/roze!

    Groetjes, Debbie

    http://handwerkenzo.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke give away ik wil graag meedoen jeetje wat een moeilijke keus alles is zo leuk ik ga voor de ............ mailbox ja die vind ik echt fantastisch.

    Gr JAcqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi, toch ook maar mijn volgen officieel gemaakt om een gokje te wagen. Mijn voorkeur gaat uit naar de mailbox.
    Gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Jit, Ik ben helemaal verliefd op de brievenbus. Wat is hij geweldig! Als ik de give away niet win, dan ga ik hem zeker bij je bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik wil ook graag een gokje wagen met deze leuke give away
    en mijn voorkeur gaat uit naar de schoentjes en tasjes rood/rose
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat lief om een give-away te organiseren. Ik wil graag meedoen. Mijn voorkeur gaat naar de mailbox.
    Ik kreeg al langer de nieuwsbrief, maar zag nu pas dat er ook een blog was. Dus ik ben nu je nieuwste volgster.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook ik volg je al een tijdje en heb het nu maar officieel gemaakt voor deze leuke give-away. Mijn voorkeur gaat uit naar de mailbox.

    Groetjes,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik doe ook graag mee met de give away mijn voorkeur gaat uit naar de mailbox.

    Groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Mirelle,
    wat een gezellige nieuwsbrief met allemaal geheimpjes waar we nog even op moeten wachten;)
    En dan ook nog zo'n leuke give away. Nou als ik dan toch een gokje mag wagen dan wordt het de mailbox omdat mijn zusje (psst niet verklappen: 15 jaar jonger maar wel een kop groter)binnenkort het huis uitvliegt bij mijn mams. In haar Pip-Oilily huisje zal dit zeker staan.
    Nou meis fijne dag.
    Groetjes en sproetjes,

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Volger ben ik ook al een tijdje maar hier op de blogspot ook even op de knop gedrukt. Doe graag mee met je give away. De mailbox heeft mijn voorkeur.
    Succes met de trekking, het aantal loopt al aardig op.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben zojuist volger geworden, en ik doe graag mee met de give away. Leuke actie mijn voorkeur gaat uit naar Polka dot tasjes en schoentjes rood. Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi ik wilook graag meedoen en ik kies voor de brievenbus

    groetjes joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo,

    Ik volg al een poos via mijn favorieten, dus nu dan officieel volger! Ik ga voor de Polka Dot Mailbox! Heel erg leuk!

    Groeten,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik volge je al een tijdje maar nu dan officieel gemeld. Ik vind de mailbox erg leuk ! ben nu bezig met Birdy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. nu een officiële volger, heb al een paar dingen gemaakt van jullie.
    De mailbox stond nog op mijn lijstje, dus daar ga ik nu voor.

    Groetjes Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe graag mee!
    Maar oei wat een moeilijke keuze ik vind alles even leuk.
    Als ik win...dan zou ik heel graag het kinderwagentje willen.

    Lieve groetjes,
    Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke 'Give away'!
    Een hele goede vriendin van mij is zwanger, dus ik zou heel graag het Kinderwagentje winnen om voor haar te kunnen maken.
    Groetjes Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  31. lief dat je een give-away organiseert en leuk dat er ook massaal op gereageerd wordt:)
    Het liefste zou ik het kinderwagentje willen winnen. De mailbox heb ik al en de tasjes en schoentjes heb ik niet, maar weet ik ook niet goed hoe ik die zou moeten neerzetten of gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super leuke give-away. Ik wil graag meedoen voor de polka dot mailbox!

    Liefs,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Mirelle,

    Wat een ontzettend leuk idee van een give away. Mijn voorkeur gaat uit naar de polka dots tasje/schoentjes rood/roze om te maken en kado te geven aan mijn schoonzusje en vriendinnen die mij zo ontzettend steunen en helpen met mijn ziekte en behandelingen in het ziekenhuis.
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk! Ik zou heel graag het kinderwagentje willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik zou graag mee doen voor de mailbox

    xxMarit

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Haihai!
    Leuk idee, zo'n give away! Ik zou graag kansmaken op de Polka dot schoentjes en tassjes in rood/rose.
    Ik lees al een tijdje mee, maar heb me nu dan toch maar écht aangemeld. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hay Mirelle,

    Ik denk dat mijn reactie door de problemen in blogger verloren is gegaan.
    Ik zou graag mee willen loten voor het schattige kinderwagentje. Ik zal meteen de link weer op mijn blog zetten.

    Groetjes van Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zojuist je blog ontdekt wat een leuke artikelen. Ik doe dan ook graag mee aan je give-away. Ik vind de mailbox echt super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik zag je give-away via een een andere blog, helemaal te gek!! Ik doe een poging en mijn keuze gaat uit naar volgens mij een grote favoriet, het kinderwagentje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. What a wonderful idea, I am just a customer of your wonderful and cute articles, and in the case of winning I would prefer the polka dot mailbox for my little dolls. Your things ares o beautiful!!I like them!!
    With much greetings, cornelia from Germnay

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuk Mirelle!
    Ik volg je nu ook!
    Jit Design is en blijft één van mijn favorieten!
    Ik ding mee voor de Polka Dot Mailbox!
    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuken dingen maken jullie, ik ben erg onder de indruk.
    Ik blijf jullie zeker weten volgen.
    En ik wil graag meedoen met de give away en dan voor de rode tasjes en schoentjes met polkadot

    gr. Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Een give-away, wat leuk!
    Die zou ik graag in mijn brievenbus willen ontvangen. Ik ben namelijk verzot op post, ben dan ook niet zo blij dat alles per email gaat tegenwoordig :-(
    Mijn voorkeur gaat dan ook uit, hoe kan het ook anders, naar de Polkadot Mail Box!

    Groet Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat leuk,al die mooie dingen ben niet zo handig met de p.c handwerken ligt mij meer dus vraag niet hoe je een blog moet aanmaken een schattige kinderwagentje dat zie ik als oma wel zitten.

    Groet een oma

    BeantwoordenVerwijderen
  45. hallo , wat leuk , ik doe mee ,e n dan graag voor de mailbox, wat schattig
    groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een leuke give away. Ik ga voor de mailbox

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik ben 1 minuut volger van deze blog en ik zie dat ik op het juiste moment kom aankloppen ;-) ik waag graag mijn kans voor de mailbox, maar ook van het kinderwagentje ben ik fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Doen graag mee, mijn keus valt op het kinderwagentje. Ik volg je al een tijd via twitter, maar dus nu ook op je blog. Zal ook een link plaatsen op mijn blog.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hallo, ben via via op jou blog gekomen en wil graag meedoen met deze supertoffe Give-Away.
    Ik ben helemaal weg van de schoentjes & tasjes (roze of rood maak me niet uit)
    Zal een linkje plaatsen op mijn blog
    Liefs,
    Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi, wat een leuke give away! Ik doe graag mee en vind het kinderwagentje helemaal geweldig! Ben je ook gaan volgen. Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ook ik ben volger geworden. Ik ga op mijn blog ook even een vermelding maken van deze give away

    groetjes Verona

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Leuke give away! mijn voorkeur gaat uit naar het kinderwagentje. Ik zal het ook op m'n blog plaatsen. Groetjes van Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi,

    Wat een leuk blog heb je, en wat een geweldige give-away! Ik doe graag mee voor de polka dot mailbox en ben gelijk volger geworden.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  54. hoi,

    Ik ben volger geworden van je blog, en ben even rond gaan kijken, je maakt hele mooie dingen, en gebruikt hele mooie kleuren, daat wordt je helemaal blij van....

    Ik zou graag meedoen aan de giveaway, en ga dan voor het kinderwagentje,

    groetjes willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  55. og net op tijd om even op je give away te reageren. Mocht ik er uit geloot worden dat ga ik voor de schoentjes en tasjes in het blauw/oranje. groetjes Marijna

    BeantwoordenVerwijderen
  56. ik zou ook graag mee willen doen met deze ontzettend leuke give away. Ik kom vaak op je blog om te kijken. Mijn voorkeur gaat uit voor het kinderwagentje.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik doe heel graag mee met deze geweldige give away! Wat een leuke blog trouwens, heb me meteen aangemeld als volger!
    O ja, mocht ik winnen, dan ga ik voor het kinderwagentje, wat een schatje!

    Een heel fijn weekend gewenst!

    Groetjes,
    Renske
    www.hipenhaak@blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik kijk al een tijdje op je blog, maar dit is een mooie gelegenheid om echt volger te worden!
    Wat een leuke give-away!
    Graag doe ik mee, voor het rood/roze schoen/tas pakketje. Zelf draag ik erg graag stippen schoenen, dus dat past wel!

    Groetjes, Bronwyn
    http://minoezel.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  59. hallo,

    ik wil graag meedoen met de give away.
    mijn voorkeur gaat uit blauw/oranje schoentjes met tasje

    groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  60. wat een leuke give away!
    ik ga voor de mailbox :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat leuk zeg, die viltpaketjes! Tof idee voor een webwinkel trouwens!
    Ik doe graag mee voor de mailbox.
    Ik werd volger en zet beslist een linkje op mijn blog (http://mmemoiselle.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik waag ook een kansje :) Mijn voorkeur gaat naar het kinderwagentje

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hi, would love to follow the blog - I love Jitdesign stuff.
    My preference is for them mail box.
    Thanks in advance and carry on as at the moment.
    01. June 2011

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wil ook graag mee doen. Ik zou graan voor de mailbox. super blog. groetjes kris

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik wil ook een gokje wagen voor de schoentjes/tasjes.............kleur altijd okay. gr Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  66. oh wat een gave candy zeg, zulke leuke pakketjes, ze zijn allemaal even gaaf hoor! Ik zou graag een kans wil wagen voor de Polka Dot Tasjes en Schoentjes rood/roze, lijkt me leuk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een onwijs leuke give away zeg! Helemaal Fleurig! Ik ga voor de mailbox. Die zie ik al helemaal in mijn hal hangen :D
    Succes met de trekking en nu maar hopen dat mijn naam erbij zit hihi
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Dag Mirelle,

    Ik volg je al een poos door jouw blog bijna elke dag aan te klikken , ik hoop dat ik dan ook mee kan doen aan de give-away. Als dat kan zou ik graag het kinderwagentje willen winnen. Ben erg enthousiast over de meeste van jouw ontwerpen, knap hoor!

    Groeten Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik ben nu volger van je blog. Ik vind de schoentjes heel leuk. bedankt voor je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Zou het erg leuk vinden om de tasjes en schoentjes te maken maakt niet uit welke set!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Nou ja zeg, had ik toch bijna deze supergave give away gemist!!! Oeps op de nipper nog!
    Tja, ik ga voor..........hmmmm.....het kinderwagentje!
    Owww... en nu maar duimnen!
    lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  72. ik wil ook meedoen ik wil de meelboks winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Oh de polkadotmailbox is wel héél leuk. Ik zou graag mee doen. (en ik deel dit ook even, ook al zijn we al 6 juni ;))

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je berichtje!