dinsdag 5 april 2011

Marie



Ze is heel zoet, eerlijk is eerlijk maar dat de complete voorraad Marie's in iets meer dan een week tijd op zou zijn...nee dat had ik zeker niet verwacht!

En dan de leuke enthousiaste reacties van jullie, wat zijn ze hartverwarmend!
Het is ook best wel een beetje raar dat er overal en nergens Marie's zitten, zit Marie net als hier bij jou ook op het randje van de vensterbank? Of misschien ligt ze wel in het midden van een grote schaal chocolade paaseitjes (zou ik ook wel in willen liggen trouwens! ;)? Of...waar zit/ligt jou Marie eigenlijk? Ik ben heel benieuwd!

4 opmerkingen:

  1. Ze is ook zooooo lief, ik heb haar geknipt liggen en kan niet wachten om er verder mee te gaan :)
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig dat het zo'n succes is! Maar het verbaast me niets, ze is gewoon te schattig!
    Ik ga haar ook hopelijk van de week maken, je hoort wel waar ze uithangt!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie leuke reacties! Fijn om te lezen dat Marie in de smaak is gevallen en natuurlijk heel veel maakplezier bij het maken van Marie! Ik ben heel benieuwd waar jullie Marie's straks uithangen! ;)
    Fijne dag verder!

    groetjes,
    Mirelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn Marie is af, ze is ook nog zo leuk om te maken!! Op mijn blog staan foto's van Marie, dan weet je in ieder geval war ze uithangt ;)!
    Groetjes,
    Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je berichtje!