donderdag 17 maart 2011

Marie...



Lapjes vilt?
Marie zit straks in lapjes (nou ja zeg maar gerust lappen) vilt in een papieren zak (kan nu afloop zo in de papierbak) met kleurenfoto (niet weggooien maar gewoon bewaren), werkbeschrijving en patronen te wachten (in die zak ja, aaah best zielig eigenlijk) om door jou gemaakt te worden!

Maar wie is Marie?
Marie is op en top een dametje en dat is te zien.
Haar ballerina's zijn eigenlijk maar het begin (of het eind, het is maar hoe je het bekijkt) van haar outfit.

Wanneer is Marie verkrijgbaar?
Vanaf maandag 28 maart is Marie (in lapjes) beschikbaar om met naald en draad in elkaar te worden gezet.

Wat is het meest rare ingredient van Marie?
Rijst om haar billen op te vullen zodat ze lekker stevig blijft zitten (marie geeft niet om de slanke lijn).

Heeft Marie nog een achternaam?
Jazeker, maar die houden we nog even geheim want die zou te veel verklappen! ;)
Wat we wel kunnen zeggen is dat de achternaam rijmt op de voornaam (als dat geen uitnodiging is om er op los te raden?)

En als ik het weet?
Nou dan zou ik willen voorstellen het hier onder dit berichtje als reactie achter te laten, trekken wij een naam uit de juiste reacties en ontvang jij misschien wel een leuke verrassing van ons!

Dusss....
Kom maar op met jullie reacties!
Gewoon gezellig meedoen t/m 24 maart a.s.!


Let op! Deelname aan deze actie is uitgesloten voor medewerkers van bedrijven die de zelfmaakpakketten van J.D. verkopen.

12 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Wat is dit leuk!
    Het erste waar wij opkwamen was: Marie in haar bikini,dit ivm de komende zomer...

    Als we meer weten komen we wel weer terug

    heel veel plezier hiermee,en de complimenten voor de verschrikkelijke leuke pakketten die jullie hebben!!!!!!!!
    een fijn weekend
    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kan ook nog zijn: Marie takini....omdat het een dame is wil ze misschienniet te veel bloot laten zien....
    we brainstormen weer verder...

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kleine tip...als er ergens rijst in moet, vervang ik dat altijd door aquarium/vissenkom-steentjes. Rijst kan beestje aantrekken die niet alleen rijst maar ook vilt lekker vinden.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marie Safari, met haar goudgele Kanarie!?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij is het Marie Kanarie hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. volgens mij is het marie in haar ferrari maar dan moet er nog wel rood bij komen en vinden onze mannen het ook leuk als ze in de kamer komt te staan.

    liefs kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij mij komt er iets naar boven als Marie Biskwie. De kleuren bruin passen er wel bij denk ik zo. Ik ben wel erg benieuwd hoe ze er uit gaat zien en wat haar naam is.

    Groetjes Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. misschien iets van "Marie Paris" ...?
    Ben heel benieuwd!
    Groetjes Aline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. op Marie rijmt fotografie of lapjesmanie.

    Groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het eerste wat mij te binnen schoot was Marie Kanarie! Nou ik ben wel heel benieuwd hoor, haar pootjes zien er alvast weer leuk uit!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als eerste komt in mij op: Marie Sophie, maar dat zijn eigenlijk twee voornamen. Daarna komt Marie Curie op, net als de beroemde Mme Curie.

    Ben benieuwd wat haar achternaam is, maar nog veel meer benieuwd ben ik naar de nieuwe pakketten.

    Groetjes Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is het dan misschien toch Marie (op) Safari!?

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je berichtje!